kawan ouh kawan ♥

♥ bila rasa kehilangan :'(


Assalamualaikum semua..heyy guys ! ni entry ke 4 untuk tahun 2012..

harini nak luahkan sesuatu..kita rasa kehilangan seseorang..mula rasa..rasa tu sakit sangat..hurmm semalam kita menangis..sebab sebab..hurmmmmmmmmmm..

jenuh kwn bilik kita pujuk kita..kawan kita cakap..kita kena kuat..tak boleh menangis..tapikan macam mana kita nak kuat kalau diri kita memang tak kuat?tak kan nak tipu diri sendiri..hmm..

kita sayang orang tu tapi orang tu buat kita..mcm mana? mungkin salah diri kita sendiri..tapi perlu ke hukum kita sampai mcm ni sekali..korg pernahkan rasa perit ? dlm percintaan ni kenapa perit sangat..cinta ni sebenarnya nak ajar kita jadi apa? makin lama makin tak paham apa itu cinta..

bila kita pergi tempat yg kita 1st time jumpa..kita akan rasa mcm asing sangat..tempat tu mcm kita tak pernah pergi..kdg2 rasa awak ada kat situ..tapi awak tak ada pun kat situ..

Mid Valley..tempat kita dating , berjumpa..berjalan berdua..tgk senyuman awak buat kali pertama bila facetoface..Allah jep yg tahu bertapa Happynye saya tgk awak senyum mcm tu..tapi SEKARANG? saya rasa kosong awak !! sunyi sangat awak..mungkin awak happy kat sana..tapi saya? kita jauhkan awak..hmm saya tgk gambar kita dua..saya menangis sorgsorg lagi awak..

saya cuba busykan diri..lupa apa yg berlaku..tapi..siasia jep awak..saya ingat awak juga ! saya ingat apa yg awak mesej saya smlm :'(

smlm kawan kita snow ada ckp sesuatu..

thank baby..i cuba kuat..i simpan mesej u semlm..bila i tak kuat..i baca mesej u :'(

hurmm walau apa pun yg terjadi..saya tetap sayang awak..walau mcm mana perit sekali pun hati saya lepas apa yg berlaku, saya tetap sayang awak sampai bilabila..kita kalau dah sayang orang, susah utk lupakan..

kita cemburu tgk org lain sweetsweet :'(
_
_