kawan ouh kawan ♥

Histeria di Hostel !


Assalamualaikum semua..heyy guys ! apa buat? buat apa? hee sihat tak? hope sihat ye..alhamdulilah..saya sihat jep ^_^

Histeria ni sebenar nya..dari semester lepas2 pun ada..tapi kat blok lain..blok saya tak pernah kena..ada pun, ada yang kata budak tu buat2 je..

benda ni jadi lepas OMSA (club bagi course Office Management) buat event family day dekat Ulu Yam (11.12.11)..saya as senior memang degil nak pergi..haha lagipun Ulu Yam kot..saya sanggup kena CSR (buat kerja amal) dgn byr Rm 100 denda sbb tak pergi..memang orang kata membazir..tapi tempat tu bahaya..nyawa atau duit yg penting?!!

dalam bilik saya ada 5 orang budak OM (Office Management), cuma sorang budak junior saya yg pergi..budak part 1..yg lain degil mcm saya..haha..lepas balik tu, junior saya rasa tak sedap bdn..tp dah okey..seminggu lepas tu junior saya pengsan dlm class sbb dgr ada suara pgl nama dia..besok nya iaitu hari sabtu..kemarin, kawan saya baru dtg period pengsan..tak tahu kenapa..dia sedar2 je..terus keluar..nasib baik junior saya yg tak jadi pergi KI (kemahiran insaniah) balik bilik jumpa kawan saya tu kat depan pagar..kawan saya tu tak nak masuk bilik sebab BENDA tu ada kat depan pintu bilik unit kitaorang..junior saya yg pergi Ulu yam ckp BENDA tu yg tarik kawan saya..

YaAllah, saya tahu pasal ni meremang..lepas dah pgl Man dgn Naim yg boleh ubatkan,dorg buat rundingan..BENDA tu cakap, ada 2 pasangan couple buat maksiat..tapi lepas tu dah okay..benda tu dah di keluarkan..

tapi junior saya lagi sorang boleh rasa, boleh tahu apa akan jadi..dia ckp benda tu akan dtg lagi malam ni..memang jadi betul2..BENDA tu masuk lagi bdn lagi sorang, Q******..ustaz tak dpt keluarkan sebab Jin ni besar sangat..Jin class pertama..memang nak kata lawak tak boleh juga..6 Jam berlarutan..dari pukul 12 -6 pagi ahad..saya dgn roomate lain tak boleh tidur..kawan saya yg kena ptg tu, tidur..sebab dia penat sangat..pagi ahad tu saya terus balik shah alam..sebab dah lemah..

tapi serba salah sangat, sebab tak cakap apa2 kat kawan saya tu nak balik..time tu dia dah bangun dari tidur..takut bukan apa..Man ckp BENDA tu 40 % ada lagi dlm badan kawan saya tu..

tapi alhamdulilah semua dah kembali pulih..lecturer cakap BENDA lagi besar yg dtg..byk2 kan berdoa..saya berdoa dari rumah..malam tadi jadi balik..ramai yg kena..BENDA tu buat rundingan dgn pihak kolej..budak yg pergi Ulu yam dah mengaku amik BATU..mainan anak BENDA tu..barang yg di ambil sudah di pulangkan..pagi tadi SMS kawan tanya keadaan hostel.. dia kata semua dah okay seperti biasa..

saya minta maaf sebab tak cerita pasal ni dengan detail..tak tulis nama orang yg kena..sebab mereka ni budak bilik saya..tadi saya dah minta maaf kat kawan saya tu..sebab lari dari dia..bkn lari..aku dah lemah, semangat aku lemah lepas dgr budak yg kena malam time kau tidur tu ketok pintu bilik kuat2..aku terkejut, nasib aku dpt kawal nafas..kunk semput satu hal lagi..

 aku tahu BENDA tu marah kat junior kita..sebab cerita rupa bentuk dia macam mana dkt Man..dengan jeritan nya, dia berlari hentakan dia kuat..kesian Q****** weyh.. Q****** panjat pagar..lepas dah elok, aku tgk Q******..bdn dia calar balar, kaki dia luka.. Q****** lempang nabil kau tahu..bertumbuk dgn Man..seriously AKU MINTA MAAF..aku tak ada di sisi kau masa kau berubat kat darul salam ptg smlm :'(

btw betul kata kau, kau sepak memang sakit..aku dgn fara kena sepak dgn kau..haha hope kau cepat sihat..dan ubah cara kau pdg aku..aku seriau tahu ! =.=

buat masa ni saya cuti 2 hari..pulihkan semangat..buat kali pertama tgk histeria dpn mata..

_
_
entry ni di taip pada 
4.30pm 19.12.11