kawan ouh kawan ♥

Hey Im Casper ♥


heyy fella !! selamat malam kawan kawan semua..hee
midnight smlm ada cite Casper kat tv kan..hee sanggup tak online kot semata-mata nak tgk cite uhh..heheh

casper tu comey sgt sgt kan..hee mcm gula gula kapas :)


suka time part ni hee sweet ouhh !!

Casper : kat..
Kat : hurmmm
Casper : can i keep you?
Kat : hurmmm

*then casper kiss pipi Kat..OMG !! sweet sgt ouhh 


hurmmm bilaa teringat kan apa yg Doktor. Faiz ckp kan..mm

♥ awak !! can i keep you ??
♥ awak !! can i hug you for last time ??
♥ awak !! can i meet you biy ??
♥ awak !! can i see you smile ??
♥ awak !! can i see your laugh ?? 
♥ awak !! can you say you love me for last time ??

awak, knp awak dah mula jauh dgn saya? saya ada buat slh ke? kalau ada..saya minta maaf sgt sgt..kalau awak perasaan kan..semua update kat facebook semua untuk awak..saya rindu awak sgt sgt tahu tak

awak dah lah jauh dari saya..nak jumpa pun susah kan..awak..boleh tak saya jumpa awak..sementara masih sempat ni awak..boleh ye awak..mmm awak awak..jaga diri awak kat sana okay sayang..jangan nakal nakal tahu !! dapat kan segulung Diploma utk mama dan ayah awak..

awak janji dgn saya okay?! awak kena terus happy tahu sayang

awak kena tahu saya sayang awak sampai bila bila 

nak tido awal..esok ada common test !
yess !! minggu common test yg buat saya lupa nak makan ubat..
..selamat malam kawan kawan..

 ♥ mimpi gula semua