kawan ouh kawan ♥

saya rindu awak ♥



heyy fellas! hey reader..mmm
around 12.05am 27.02.11..sama tarikh dgn event class..masa ni saya kat tempat event..sehari sebelum real event esok pagi nya..saya dapat call dari si dia..
okay sy pick up call macam biasa..rasa rindu semua saya bagitahu dia..dia cakap dia rindu saya juga

him : esok awk jaga diri
saya : baik..bila awk balik?
him : hari isnin
saya : awk ckp nak dtg event saya..sy nak jumpa awk
him : nnti kita jumpa jgk kan..
saya : hmmm
him : ada kat mana?
saya : kat tempat futsal..knp?
him : ramai ?
saya : ramai jgk
him : untung lah ramai laki
saya : tak ada lah awk..dgn bdk bdk class jep..


awk ckp awk nk dtg event sy..tapi awk kat johor lagikan..mm 
awk ingt lagi x pic atas tu pic apa?? tu banner kat profile facebook awk kan? awk buat masa kita ______
mmm..
sy bkk facebook awk..da xada..mm nasib baik sy prnt scrn..


awk..awk jaat kan..kate sy mcm tenggiling bila peluk awk..awk akan jadi panda sy sampai bila bila kan..
..sy nak jadi pendek awk selama lama nya boleh..

masa awk cita pasal dalam wayang tu kan..saya da mula menangis awk..

awk ulang byk kali yg awk syg sy
awk akan jaga sy
awk nak bagi sy happy

seyes awk..sy sebak sgt bila awk ckp..
awk snggup tukar spek 3D awk kat sy..sbb spek sy kabur..
awk ckp sy comey pakai spek tu..
tapi time tu awk ckp muka sy mcm nenek..
awk, sy ingt lagi 1st date kita..awk sweet sgt..comey 

kita pakai bju kale sama kan..hee..
masa 1st meet, awk ckp kita dah mcm abang dgn adik..
sbb awk tinggi gila!
awk suruh sy buang pic 1st date kita yg nana snap..
tapi sy tak akan delete..sy akan simpan awk..
tu kenangan..mm

pic 2nd meet awk tak bagi kat sy lagi..
nnti kita jumpa lgi or awk ada dtg area kolej sy..awk bagi kat sy k..
sy nak sgt pic tu..sbb byk pic kita dua kan..

kenyataan..pic dak ketot tu lagi byk =='
..si ketot tu da tanya byk kali bila pic dia nk dpt..

awk ckp awk sggup buat apa saja asal kan sy gelak..
hee awk ckp awk nk tumbok sy kalu sy ckp bukan bukan kan..hee
awk ckp awk sggup mkn roti yg da berkulat..sbb awk tak nak sy mkn roti tu..
awk, knp awk lain sgt dari apa yg budak budak tu ckp pasal awk kat formspring tu..

awk, sy rasa tak sedap hati bila awk ckp mcm tu..awk lain sgt biy..serious lain dari biasa..mm

awk ckp kat blog sy da xada pic awk..tpi pic panda berlari tu ada..
hee awk, tu panda joget joget laa 
TAK AKAN PERNAH BUANG PIC PANDA

awk..apa yg kita story mlm tdi..kita share dua jep ok..mm


..awk dah janji yg awk xkan lupa kan sy..
..memory kita berdua sy tak nak lupa kan..
keep ur promise 
..saya sayang awk sampai bila bila..


click kat pic if tak nampak


*saya taip entry ni..mlm pd bertarikh 27.02.11 3.51am..cuma post jep hari lain*

saya nak dia balik boleh tak?boleh dapatkan untuk saya?
 

"yaampun..asal laa word aku semua full..no more shortform"

*stick entry*