kawan ouh kawan ♥

♥ awk tahu tak

 
heyy fella friends..hee dah lama saya tak update baby bloggie ni kan..sorry terlalu busy with quiz dan test..final exam dah dekat dah..to yg FOLLOW blog ni..THANK YOU..sy tak sempat nk FOLLOW balik..nanti ada masa saya follow balik okay..bukan tak nak follow, cuma tak sempat..got slow browsing..



..Awak, saya ada tulis surat untuk awak sebelum saya masuk tidur..sekarang surat itu sudah selamat saya simpan di bawah bantal busuk saya..bantal yang saya peluk cium..macam saya peluk awak..

..macam tenggiling peluk panda..

..saya cuma mahu awak tahu, saya sayang awak sangat sangat..
..saya sayang awak seorang sahaja..

pandaPANDApanda
.SUMPAH

..awak tahu tak, hari-hari saya tunggu awak datang dalam mimpi saya..malang, saya tak pernah mimpi awak..tapi semalam, saya suka sangat..saya mimpi awak, awak muncul dalam mimpi saya..tapi awak tak mimpi saya pun..


..saya senyum je baca mesej awak yang dulu dulu..
..saya simpan..tak pernah terpikir nak padam..

..boleh awak janji satu perkara tak?saya tahu, kita tak mungkin bersama selamanya..dan tak akan kembali macam dulu lagi tapi tolong jangan kecewakan saya..boleh?..
..awak dah janji nak jaga saya dan layan saya macam dulu kan..

.janji okay sayang.
..bila kita boleh jumpa lagi awak..
..saya rindu awak..
hurmm

..bantal dah panggil saya..saya mahu tidur..
..selamat malam..